
Zabaľte to na 100 spôsobov!
Ako komunikovať s klientom a pritom sa nenarobiť? Dnes vám ukážem, ako som „vírila vodu“ okolo svojej služby AUDIT komunikácie s klientom v TEXTOCH a na WEBE. Ak chcete „iba zistiť“, ako na tom vaše texty...
TEXTOVÉ INŠPIRÁCIE
to nie sú len gramatika, štylistika, kľúčové slová ...
Ako komunikovať s klientom a pritom sa nenarobiť? Dnes vám ukážem, ako som „vírila vodu“ okolo svojej služby AUDIT komunikácie s klientom v TEXTOCH a na WEBE. Ak chcete „iba zistiť“, ako na tom vaše texty...
Často robím konzultácie k textom – v eBooku, v článkoch, aj na webe. Všimla som si, že na vstupnej stránke mnohých webov (Homepage) sa objavujú stále tie isté chyby, ktoré odháňajú klientov … a ako ináč,...
Čítate a počúvate to všade okolo vás: získať pozornosť klienta je náročné, ale ešte viac námahy dá človeku udržať si jeho pozornosť. Ako to teda urobiť, aby vaše články, texty, eBooky...
Každý autor eBooku by si mal položiť otázku z nadpisu. A nemusí stáť ani pred zrkadlom, ako zlá kráľovná v rozprávke Snehulienka a 7 trpaslíkov. Pozrime sa spolu na to, čím môže eBook upútať pozornosť...
Často píšete cudzojazyčné meno, alebo nadpis písaný veľkými písmenami? Aj keď má počítačová klávesnica tlačidiel neúrekom, nie každému písmenu sa ušlo špeciálne tlačidlo. Naučte sa triky, ako si poradiť v texte...